O nas

pic_1

Historia Enovio

Firma powstała na bazie zespołu, który pracuje ze sobą od 2009 roku. Przez 4 lata inżynierowie oprogramowania realizowali projekty w ramach działalności gospodarczej założyciela Wojciecha Olejniczaka. W 2013 roku została założona spółka Enovio Sp. z o.o. (dawna nazwa: PHP Friends Sp. z o.o.), której główną kompetencją jest tworzenie skalowalnego wydajnego oprogramowania. Początkowo realizowano projekty w zakresie aplikacji internetowych, następnie coraz więcej zleceń dotyczyło tworzenia oprogramowania wbudowanego dla urządzeń elektronicznych.

Firma wyspecjalizowała się w projektowaniu systemów komunikacji urządzeń klasy IoT Internet of Things z hurtowniami danych w chmurze oraz tworzeniu interface’ów analitycznych operujących na tych danych.

Glówne 3 kompetencje firmy Enovio:

Smart Cities

Rozwiązania służące efektywnej wymianie geoinformacji w środowiskach wykorzystywanych przez wielu użytkowników, w tym w czasie rzeczywistym. Firma posiada własne autorskie oprogramowanie w zakresie monitoringu użytkowników w pobliżu obiektów klasy Mebli Miejskich (Enovio City Audience) oraz systemu analitycznego użytkowników strumieni monitorowanego ruchu (Enovio City Data API).

Beacony

Wdrożenia monitoringu radiowego urządzeń mobilnych w lokalach handlowych i usługowych na bazie technologii Bluetooth 4.0 Low Energy oraz Wifi. Firma wytworzyła prototyp swojego urządzenia (Enovio Radar), które monitoruje ruch używając jednocześnie tych 2 technologii, a tym samym dostarcza zarówno jakościowych danych z planem ścieżek ruchu w pomieszczeniach (Enovio Room Bluetooth Heat Map) oraz ilościowych danych o częstotliwości wizyt i retencji (Enovio Retention WiFi Analytics).

Player LED OOH

Tworzymy dedykowane rozwiązania playera video do zewnętrznych ekranów LED. Player może być obsługiwany zarówno przez sieć reklamową (współpraca strategiczna z największą polską siecią OOH - MyLED) jak i przez inwestorów indywidualnych, samodzielnie sprzedających powierzchnię reklamową. Zarządzanie playlistami reklamowymi odbywa się za pomocą zdalnego pulpitu oraz pozwala w przyjazny i szybki sposób zarządzań powierzchnią reklamową jednego czy wielu nośników.

Badania: Enovio Smart City Real Time Geoinfo

Obecnie Enovio Sp. z o.o. prowadzi prace badawcze w zakresie wielosensorowego narzędzia Smart City, służącego do tworzenia behavioralnych profili użytkowników przestrzeni miejskich.